پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
6926
-
الف
+

اختصاصی: شهاب حسینی با «محیا» به آی‌فیلم می‌آید

فیلم سینمایی «محیا» با بازی شهاب حسینی، پنجشنبه 20 دی‌ماه روی آنتن آی‌فیلم می‌رود.

فیلم سینمایی «محیا» با بازی شهاب حسینی، پنجشنبه 20 دی‌ماه روی آنتن آی‌فیلم می‌رود.

به گزارش آی‌فیلم، «محیا» به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی اکبر خواجویی محصول سال ۱۳۸۶ سینمای ایران، پنج‌شنبه شب از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود.

 "جاوید" دانشجوی پزشكی كه از دیدن مردگان هراس دارد، به طور اتفاقی در یك مراسم ختم در گورستان با "محیا"، دختری كه بعداً درمی یابد همكار او در بیمارستان است آشنا می شود و پس از مدتی از او خواستگاری می كند، اما جواب رد می شنود. این در حالی است كه "شهره"، دخترخاله جاوید كه به او علاقه مند است، از شیراز به منزل جاوید آمده، اما جاوید به شهره می گوید كه مایل به ازدواج با او نیست. جاوید پس از اصرار فراوان برای خواستگاری از محیا متوجه می شود پدر و مادر او غسال هستند و گاهی خودش هم در شستن مرده ها به والدینش كمك می كند. "كرم" پسردایی و عاشق محیا كه متوجه علاقه جاوید می شود، او را تهدید می كند. محیا به دلیل شغل خانواده اش و نیز تهدیدهای كرم، نمی خواهد جاوید دچار مشكل شود، پس شرط سختی را برای ازدواج می گذارد: این كه جاوید باید هفت مرده را غسل دهد. جاوید به این منظور شهر را ترك می كند و در یك روستا با نظارت پیرمردی عارف به این كار مشغول می شود و شرط را با موفقیت انجام می دهد و ... .

شهاب حسینی، برزو ارجمند، الهام حمیدی، مریم بوبانی، فریبا متخصص و زنده‌یاد انوشیران ارجمند از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

فیلم سینمایی «محیا» پنجشنبه 20 دی، ساعت ۲۱:۰۰ از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود و بازپخش آن نیز رأس ساعت‌های 5:00 صبح و 13:00 روز جمعه روی آنتن آی‌فیلم می‌رود.

س ح/ س م

نظر شما
ارسال نظر
کاربر مهمان

مرسی که درخواست های منو بی پاسخ نذاشتید.چند ماهه که هی می گفتم محیا رو پخشش کنید.